Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla odbiorów zaproszeń do wypełniania ankiet satysfakcji klienta i do uczestników akcji promocyjnej „Badanie satysfakcji klienta 2021”

 

Administratorem Pana / Pani danych osobowych jest spółka pod firmą Poldent sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Dzikiej 2.

 

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail : poldent@poldent.pl, pod numerem telefonu (22) 351 76 50-51 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

 

Pana / Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki ankiet satysfakcji klienta oraz organizacji akcji promocyjnej „Badanie satysfakcji klienta 2021” – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie usprawiedliwionego interesu Organizatora jaki jest prowadzenie badań satysfakcji klientów, celem usprawnienia własnej oferty (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

Ewentualnie Pana / Pani dane mogą być przetwarzane w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z akcją promocyjną „Badanie satysfakcji klienta 2021” (np. w ramach procedury reklamacyjnej) – wówczas podstawę prawną przetwarzania danych stanowi niezbędność przetwarzania do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest możliwość dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.

 

Administrator przetwarza wyłącznie następujące Pana / Pani dane osobowe : adres poczty elektronicznej (w związku z wysyłką do Pana / Pani wiadomości e-mail z zaproszeniem do wypełnienia ankiety satysfakcji klienta). Samo wypełnienie ankiet satysfakcji klienta nie wymaga podania przez Pana / Panią żadnych danych osobowych. W przypadku uczestnictwa w akcji promocyjnej „Badanie satysfakcji klienta 2021” i zainicjowania przez Pana / Panią procedury reklamacyjnej Organizator może dodatkowo przetwarzać następujące Pana / Pani dane osobowe : imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu.

 

Pana / Pani dane będą przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń z tytułu uczestnictwa w akcji promocyjnej „Badanie satysfakcji klienta 2021”. Jeżeli nie weźmie Pan / Pani udziału w akcji promocyjnej to wówczas Pana / Pani dane osobowe będą przetwarzane do czasu wniesienia przez Pana / Panią sprzeciwu wobec ich przetwarzania ale nie dłużej niż przez 3 lata licząc od dnia przesłania ankiety.

 

Pana / Pani dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora, na podstawie umowy zawartej z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora (np. firma mailingowa).
Pana / Pani dane nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

 

Przysługuje Panu / Pani prawdo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pana / Pani danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Panu / Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana / Pani danych osobowych. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pana / Pani danych osobowych jest zgoda, ma Pan / Pani prawo jej wycofania, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonania na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim Pana / Pani dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy na uczestnictwo w Konferencji lub przetwarzane na podstawie zgody – przysługuje Panu / Pani także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Pana / Pani danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, które następnie może Pan / Pani przesłać innemu administratorowi. Przysługuje Panu / Pani również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (w Polsce : Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) jeżeli uzna Pan / Pani, że przetwarzanie odbywa się w sposób niezgodny z prawem. W celu skorzystania z powyższych uprawnień należy skontaktować się z Administratorem.

 

W związku z przetwarzaniem Pan / Pani danych osobowych, decyzje dotyczące Pana / Pani nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany (bez udziału człowieka) zaś Pana / Pani dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.

 

Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny ale jest konieczne do uczestnictwa w akcji promocyjnej „Badanie satysfakcji klienta 2021”.